Pages

01 January 2014

Selamat Tahun Baru 2014


Alhamduliilah. Dah masuk tahun 2014. Kejap aje rasenya. Kereta Mitsubishi Lancer 2.0 GT saya pun dah nak masuk tahun ke 5 umurnya. Ada lagi 4 tahun baru pinjaman kerete nak habis. Adoii.. Lama lagi rupanya hutang baru nak tamat. Haha..

Okey. Sedikit ringkasan apa yang berlaku kepada kereta Mitsubishi Lancer 2.0 GT saya sepanjang tahun 2013.

Perbatuan:

Sudah mencecah 100 000KM lebih.

Bodykit:

Kalau ikut planning 2013 yang saya plan di Garaj Page, banyak item yang saya tak berjaya buat. Eh silap. Bukan banyak. Tapi semua sekali. Hahaha.. Adoii.. Nampak sangat tahun 2013 nie tahun tak cemerlang langsung. Hehehe. Semua wish list nie, terpakse la saya bawa ke tahun 2014.

1. Evolution X Front Bumper
2. Evolution X Fender
3. Evolution X BBS Sport Rim
4. Evolution X Brembo Brake
5. Evolution X Kerusi Recaro
6. Evolution X Lampu HID
7. Michelin Pilot Sport 3 (PS3) tayar (225/45/18)

Acara yang disertai:

Lagi sekali tahun ini, Lancer GT Club 2013 Annual Gathering saya tidak dapat sertai kerana masa dan tarikhnya bertindan dengan office retreat. Tahun lepas dah tak dapat. Tahun nie pun tak dapat lagi. Ape nak buat. Dah takde rezeki. Huhu.

Lain-lain:

Rasenya ikut sahaja kot dahulu. Selamat Tahun Baru 2014 semua. Moga tahun ini membawa kita ke arah yang lebih baik dan berjaya di dunia & di akhirat. Amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...