Pages

24 December 2010

Lancer GT Club Annual Gathering - Update

Pada awal bulan 12 baru-baru ini (11 - 12 Disember 2010), saya telah menyertai acara tahunan Lancer GT Club di Felda Residence Hot Spring, Sungkai Perak.

Untuk makluman anda semua, acara tahunan Lancer GT Club pada tahun ini ini adalah acara tahunan yang ketiga dianjurkan. Bagi saya pula, ini adalah acara tahunan pertama yang saya sertai. Yahoo...!!

Sebanyak 80 lebih buah kereta Mitsubishi Lancer GLS/EX/GT/GTS/Evo X/Sportback telah menyertai konvoi ini. Wow.. Banyaknya kereta Mitsubishi Lancer!! Inilah pertama kali dalam hidup saya menyaksikan begitu banyak kereta Mitsubishi Lancer diatas jalan raya. Sangat teruja. Rase nak berlumba aje sepanjang perjalanan. Hahaha.

Kesimpulannya? Memang BEST menyertai konvoi ini. Tahun depan, jika umur panjang dan murah rezeki, saya sertai lagi. Amin.. (^_^)

























6 comments:

niza said...

Mantap....

Anonymous said...

pergh caya la...jom mari pakat2 beli lancer

shahzero said...

Jom. Harga cuma RM 123,980 sebuah (^_^)

udin kerambit said...

wow..cool....

Unknown said...

En shah zero.. sy ada keinginan nk bli lancer.. tp blh x en shah cte skit kkurangan keta ni.. mnyak dia, maintanes,rodtax,dn pkra2 yg prlu dktahui.. hehe.. harap en shah dpt mmbntu..

shahzero said...

afiqz nasir: Boleh. Jom kita minum-minum kat mana-mana. Best sikit cerita sambil tu boleh buat demo sikit. Vromm.. vromm.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...