Pages

01 March 2012

700KM


Okey. Ini hasilnya untuk kajian saya yang bertajuk 900KM?? Seperti yang dapat dilihat, kereta saya cuma dapat cecah lebih kurang selepas ditambah tolak dalam 700KM aje. Bukan 900KM seperti yang dijangkakan. Haha..

Tapi jangan risau. Saya tetap yakin angka 900KM ini dapat dicapai kerana kajian saya sebelum ini hanya di buat di jalan dalam bandar, berdepan jem disana-sini serta langsung tidak mematuhi kelajuan kebangsaan. (Maknenya kelajuan lebih dari 110km le tu. Haha..)

Cabaran yang seterusnya, saya akan cuba mematuhi kelajuan kebangsaan serta auto-cruise sepanjang jalan dilebuhraya utara selatan dari Johor ke Perlis. Kita tengok angka 900KM ini dapat dicapat ke tak walaupun rase macam sama-samar aje. Haha..

2 comments:

koala said...

ape y 900 km.. xphm

shahzero said...

Bila isi minyak full tank, kereta Lancer nie boleh pergi sejauh 700km sebelum tank minyak nye empty semula :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...